Βίκυ Μπουζούνη: Η δημιουργός του πετυχημένου Luxury Living Show που συστήνει την Ελλάδα σε ξένους επενδυτές
Το Luxury Living Show απευθύνεται σε ξένους επενδυτές, developers και επαγγελματίες που αναζητούν έξυπνες ευκαιρίες στην αγορά ακινήτων, τουρισμού και yachting. Στη συνέντευξη που ακολουθεί, η δημιουργός του, Βίκυ Μπουζούνη, μιλά για το όραμά της, τις προκλήσεις και τις φιλοδοξίες του καινοτόμου project.
- 14/10/2025, 11:36
- Κείμενο: NouPou.gr
Μεγαλωμένη στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, με μπαλέτο, πιάνο, ιστιοπλοΐα και ξένες γλώσσες να «γεμίζουν» τα παιδικά της χρόνια, η Βίκυ Μπουζούνη έμαθε από νωρίς τι σημαίνει πειθαρχία αλλά και ανοιχτή ματιά στον κόσμο. Οι σπουδές της στη δημοσιογραφία ήταν το επόμενο βήμα, μόνο που η δική της δημοσιογραφία δεν έμενε στις ειδήσεις της ημέρας. Από νωρίς κατάλαβε ότι ήθελε να διηγηθεί μια πιο μεγάλη ιστορία: την ιστορία της Ελλάδας όπως αυτή αξίζει να παρουσιαστεί στο διεθνές κοινό. Όχι μέσα από στερεότυπα, αλλά μέσα από εικόνες υψηλής αισθητικής, μέσα από δημιουργικά projects που αποκαλύπτουν μια χώρα γεμάτη ευκαιρίες και εμπειρίες.
Έτσι γεννήθηκε το Luxury Living Show, το προσωπικό της στοίχημα. Πρόκειται για μία ψηφιακή πλατφόρμα με επεισόδια που προβάλλονται μέσω του επίσημου καναλιού της στο YouTube, αφιερωμένα στην ανάδειξη της Ελλάδας ως επενδυτικού προορισμού, με έναν σύγχρονο και ελκυστικό τρόπο. Μια σειρά παραγωγών που θυμίζουν κινηματογραφικά projects παρά video προβολής και που παρουσιάζουν τη χώρα μας όχι μόνο ως rising real estate hub αλλά και ως “the place to be”. Από τα υπερσύγχρονα resorts μέχρι τον κόσμο του yachting, και από τους κορυφαίους developers μέχρι τους ανθρώπους που χαράζουν την αγορά, κάθε επεισόδιο είναι ένα κομμάτι του «ελληνικού ονείρου», διαμορφωμένο από τη Βίκυ Μπουζούνη.

Όσοι την έχουν γνωρίσει -τώρα και εμείς- μιλούν για την ενέργειά της: αυστηρή στις λεπτομέρειες, ακούραστη στην οργάνωση, με ματιά που δεν αρκείται στο «ωραίο», αλλά κυνηγά πάντα το «άψογο». Αυτό που εντυπωσιάζει, όμως, δεν είναι μόνο το σπάνιο και high-end περιεχόμενο αλλά και η πρόθεση: η Βίκυ Μπουζούνη θέλει η Ελλάδα να φανεί όπως πραγματικά είναι- ένας τόπος που αξίζει να δημιουργήσεις, να επενδύσεις και να ζήσεις. Και το κάνει μέσα από συνεντεύξεις με κορυφαίους κατασκευαστές, μοναδικά ακίνητα που δεν έχουν ξαναπαρουσιαστεί, συζητήσεις με αρχιτέκτονες, πολιτικούς, δικηγόρους και συμβολαιογράφους που ανοίγουν τον δρόμο για κατανόηση της αγοράς σήμερα. Μέσα από corporate videos που κρύβουν πίσω τους πολυάριθμες ώρες γυρισμάτων, μεγάλα budgets και ακόμη μεγαλύτερες προκλήσεις, φέρνει στο προσκήνιο ό,τι πιο ξεχωριστό έχει να προσφέρει η Ελλάδα σε έναν επενδυτή.
Όσο εντυπωσιακό κι αν είναι το αποτέλεσμα στην οθόνη, θέλαμε να γνωρίσουμε από κοντά τη γυναίκα που το εμπνεύστηκε και να ακούσουμε το όραμά της.
Μεγαλώσατε στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, με μπαλέτο, ιστιοπλοΐα και εκμάθηση ξένων γλωσσών. Πόσο επηρέασε αυτό το background το βλέμμα σας προς τον κόσμο και τελικά τη δημιουργία του Luxury Living Show;
Μεγάλωσα σε μια περιοχή που πάντα ακτινοβολούσε διεθνή αύρα. Οι γνώσεις μου, οι σπουδές μου και η αγάπη μου στο συγκεκριμένο αντικείμενο δεν ήταν απλώς χόμπι. Ήταν εργαλεία που μου έδωσαν πειθαρχία, άνοιξαν το βλέμμα μου στον κόσμο και με έκαναν να δω την Ελλάδα σαν κομμάτι μιας παγκόσμιας σκηνής. Αυτό το background με οδήγησε στη δημιουργία του Luxury Living Show: για να προβάλλω τη χώρα μου με την ίδια κοσμοπολίτικη αισθητική που μεγάλωσα.
Σπουδάσατε δημοσιογραφία, αλλά αποφασίσατε να εστιάσετε όχι απλώς στην ενημέρωση, αλλά στην προβολή της Ελλάδας. Ποια ήταν η στιγμή που συνειδητοποιήσατε ότι αυτή είναι η αποστολή σας και γιατί;
Πάντα ήξερα ότι η δημοσιογραφία για μένα δεν θα περιοριζόταν στην απλή ενημέρωση. Ήθελα να πω μια ιστορία για την Ελλάδα, να την παρουσιάσω μέσα από τον πλούτο, την ομορφιά και τις ευκαιρίες της. Το timing ήταν τώρα, γιατί η χώρα μας ζει μια νέα άνθηση και οι ξένοι επενδυτές την κοιτούν διαφορετικά. Ένιωσα λοιπόν ότι είναι η στιγμή να κάνω το πάθος μου αποστολή.
Τι κάνει το Luxury Living Show διαφορετικό από άλλες πλατφόρμες προβολής ακινήτων και επενδύσεων;
Δεν παρουσιάζουμε απλώς ακίνητα, αλλά δημιουργούμε κινηματογραφικές παραγωγές που στέκονται δίπλα σε διεθνή πρότυπα. Συνδέουμε το real estate με την εμπειρία, το yachting, το lifestyle. Και πάνω απ’ όλα, θέλουμε να αφήσουμε ένα legacy- ένα αρχείο εικόνων που θα μείνει ως σημείο αναφοράς για την Ελλάδα.
Τα corporate videos είναι η «γλώσσα» σας. Τι τα κάνει τόσο ισχυρά εργαλεία και γιατί ένας διεθνής επενδυτής να εμπιστευτεί την Ελλάδα μέσα από αυτά;
Γιατί η εικόνα μιλάει πιο δυνατά από χίλιες λέξεις και βοηθάει τους κατασκευαστές να προσεγγίσουν πολύ πιο άμεσα τους επενδυτές. Ο ξένος επενδυτής που βλέπει ένα corporate video δεν βλέπει απλά τετραγωνικά, βλέπει το όνειρο που μπορεί να αποκτήσει και κερδίζει χρόνο. Η Ελλάδα έχει ιστορία, έχει φυσική ομορφιά, έχει πολιτισμό. Tο video είναι ο τρόπος να μεταφράσεις όλα αυτά σε συναίσθημα και εμπιστοσύνη.

Οι παραγωγές είναι υψηλής αισθητικής και τεράστιου budget. Ποιο είναι το πιο απαιτητικό κομμάτι σε ένα γύρισμα;
Το πιο δύσκολο στοιχείο είναι τα ακραία καιρικά φαινόμενα. Όμως κάθε τέτοια στιγμή μας μαθαίνει ευελιξία και μας κάνει να βρίσκουμε δημιουργικές λύσεις. Αυτές είναι οι στιγμές που η ομάδα δένει και το τελικό αποτέλεσμα βγαίνει ακόμη πιο δυνατό.
Ποιο ήταν το πιο εντυπωσιακό project ή η μεγαλύτερη επένδυση που έχετε αναδείξει μέχρι σήμερα μέσα από το Luxury Living Show;
Το One&Only είναι πραγματικά ένα στολίδι, όχι μόνο για την Αθηναϊκή Ριβιέρα αλλά για ολόκληρη την Ελλάδα. Όμως η αλήθεια είναι ότι κάθε project που αναδεικνύουμε έχει κάτι μοναδικό, γιατί συχνά δείχνουμε μέρη και εμπειρίες που το κοινό δεν θα μπορούσε να δει αλλιώς.
Ποιος είναι ο «ιδανικός» θεατής του Luxury Living Show;
Ο ιδανικός θεατής είναι ο άνθρωπος που αγαπά την Ελλάδα ή θέλει να την γνωρίσει από την πιο εκλεπτυσμένη πλευρά της. Από τον developer που ψάχνει συνεργάτη, μέχρι τον διεθνή επενδυτή υψηλών απαιτήσεων που εμπνέεται από εικόνες ιδιαιτέρων κατασκευών και εμπειρίες.
Τι feedback λαμβάνετε από τους ξένους όταν βλέπουν τις παραγωγές σας; Υπάρχει μια φράση ή ένα σχόλιο που έχει μείνει χαραγμένο στο μυαλό σας;
Το πιο συχνό σχόλιο είναι «Δεν φανταζόμασταν ότι η Ελλάδα μπορεί να παρουσιαστεί με τόσο διεθνή αισθητική». Αυτό για μένα είναι η μεγαλύτερη επιβράβευση.
Τι ονειρεύεστε για το Luxury Living Show στα επόμενα πέντε χρόνια; Πώς θέλετε να εξελιχθεί;
Ονειρεύομαι να γίνει η πλατφόρμα–σημείο αναφοράς για την Ελλάδα διεθνώς. Να μη χρειάζεται να εξηγήσω τι είναι. Να λέμε το όνομα και να ξέρουν όλοι ότι μιλάμε για το κορυφαίο lifestyle και investment brand της χώρας μας.
Η Βίκυ Μπουζουνη στο YouTube και στο Instagram.