Engel & Völkers: Γιατί ανοίγουν το πρώτο τους κατάστημα, εντός Αττικής, στη Γλυφάδα – Στόχος η εμπειρία δίπλα στον πελάτη
Ο Γιώργος Πετράς, CEO της Engel & Völkers Ελλάδος, εξηγεί γιατί η Γλυφάδα αποτέλεσε το ιδανικό σημείο για το πρώτο κατάστημα της εταιρείας στην Αθήνα και πώς τα Νότια Προάστια εξελίσσονται σε στρατηγικό κόμβο για το real estate υψηλών προδιαγραφών.
- 24/09/2025, 11:09
- Κείμενο: Γιώργος Λαμπίρης
Με το νέο της κατάστημα στη Γλυφάδα, η Engel & Völkers κάνει το πρώτο της βήμα στην αγορά κατοικίας της πρωτεύουσας, εγκαινιάζοντας μια πιο «βιωματική» στρατηγική προκειμένου να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της. Ο Γιώργος Πετράς, CEO της εταιρείας, εξηγεί στο NouPou γιατί τα Νότια Προάστια αποτελούν σημείο αναφοράς για την ανάπτυξη του brand, ποια είναι η δυναμική της περιοχής και πώς η εταιρεία σκοπεύει να συνδυάσει την τοπική παρουσία με την καινοτομία και την τεχνολογία.

Στόχος είναι η δημιουργία ενός δικτύου φυσικών σημείων της Engel & Völkers, που θα καλύπτει ολόκληρη την Αττική, με παρουσία σε κομβικές περιοχές όπου οι πελάτες χρειάζονται τις υπηρεσίες της. Ήδη έχει προγραμματιστεί η λειτουργία νέων χώρων σε στρατηγικά σημεία της Αθήνας, όπως η Κηφισιά και το κέντρο της πόλης, επεκτείνοντας το μοντέλο των shops που συνδυάζουν εμπιστοσύνη, φιλοξενία και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Παράλληλα, μέσα στους επόμενους μήνες, στα κεντρικά γραφεία στον Πύργο Αθηνών θα εγκαινιαστεί το Engel & Völkers Technology Hub, μια πρωτοβουλία που θα αποτελέσει κέντρο καινοτομίας και ψηφιακών λύσεων, προσφέροντας σε συνεργάτες και πελάτες πρόσβαση σε εργαλεία αιχμής, από data analytics και τεχνητή νοημοσύνη έως εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας για την παρουσίαση ακινήτων.

Κύριε Πετρά δημιουργήσατε στη Γλυφάδα το πρώτο σας κατάστημα στην Αθήνα. Ποιος είναι ο σκοπός σας μέσα από τη συγκεκριμένη κίνηση και γιατί επιλέξατε να ξεκινήσετε από εκεί;
Η Γλυφάδα αποτελεί την καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας – έναν τόπο με διεθνή αναγνώριση, υψηλή ζήτηση και έντονη ανάπτυξη. Το νέο μας κατάστημα εκφράζει τη στρατηγική μας να βρισκόμαστε πιο κοντά στους ανθρώπους που εμπιστεύονται την Engel & Völkers για μία από τις σημαντικότερες αποφάσεις της ζωής τους: την αγορά κατοικίας. Είτε πρόκειται για πρώτη κατοικία, είτε για επενδυτική επιλογή ή δεύτερη κατοικία, ο στόχος μας είναι να προσφέρουμε μια εμπειρία αντάξια του brand μας – σε έναν χώρο που συνδυάζει καινοτομία με φιλοξενία.

Ποιες περιοχές των νοτίων προαστίων θα καλύπτει;
Το κατάστημα της Γλυφάδας θα λειτουργεί ως σημείο αναφοράς για όλη την ακτογραμμή της Αθηναϊκής Ριβιέρας: από το Παλαιό Φάληρο και τον Πειραιά μέχρι το Λαγονήσι, τη Σαρωνίδα και το Σούνιο. Παράλληλα, καλύπτουμε και τις εσωτερικές περιοχές των νοτίων προαστίων που παρουσιάζουν δυναμική ανάπτυξη.

Υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες οικιστικών ακινήτων τις οποίες εξετάζει το συγκεκριμένο γραφείο;
Το brand της Engel & Völkers είναι συνώνυμο με το real estate το οποίο συνδυάζει την αριστεία, την ποιότητα και την άψογη υπηρεσία προς τον πελάτη. Στη Γλυφάδα εστιάζουμε κυρίως σε high-end και luxury ακίνητα, που αποτελούν τη βάση της διεθνούς μας δραστηριότητας, χωρίς όμως να αποκλείουμε ακίνητα που καλύπτουν ευρύτερες επενδυτικές και οικιστικές ανάγκες. Το κριτήριό μας είναι πάντα η αξία που μπορεί να προσφέρει το ακίνητο στον πελάτη.
Γιατί επιλέγετε να συστηθείτε και με αυτόν τον τρόπο στην αγορά, δεδομένου ότι εάν δεν κάνω λάθος έως τώρα το μοντέλο σας ήταν πιο κεντρικοποιημένο, διατηρώντας φυσική παρουσία μόνο στα κεντρικά σας γραφεία στον Πύργο Αθηνών. Πρόκειται για διαφοροποίηση ως προς τη στρατηγική που εφαρμόζατε έως τώρα;
Η στρατηγική μας εξελίσσεται με βάση τις ανάγκες της αγοράς και των πελατών μας. Τα κεντρικά μας γραφεία στον Πύργο Αθηνών παραμένουν ο πυρήνας, αλλά η παρουσία μας στη Γλυφάδα σηματοδοτεί τη μετάβαση σε ένα πιο βιωματικό και τοπικό μοντέλο, με shops που λειτουργούν ως σημεία συνάντησης, εμπιστοσύνης και εμπειρίας. Είναι το επόμενο βήμα στη φιλοσοφία μας στην Ελλάδα να χτίζουμε μακροχρόνιες σχέσεις και να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας, εκεί που ζουν και επενδύουν. Το μοντέλο το καταστημάτων λειτουργεί παγκόσμια στην Engel & Völkers και μέχρι σήμερα έχουμε ήδη τρία καταστήματα στην Ελλάδα, από τα οποία τα δύο βρίσκονται στην Ρόδο και ένα στην Πάρο, εξυπηρετώντας τις Κυκλάδες.

Ποια είναι τα δείγματα που βλέπετε αυτή τη στιγμή στα Νότια Προάστια, εκτιμάτε ότι θα συνεχιστεί η ανοδική πορεία των τιμών;
Τα Νότια Προάστια παραμένουν μια από τις πιο ισχυρές αγορές της Ελλάδας. Η ζήτηση είναι διαρκής, με σημαντικό ενδιαφέρον τόσο από Έλληνες όσο και από ξένους αγοραστές. Η ανάπτυξη υποδομών, οι μεγάλες επενδύσεις και η διεθνής προβολή της Αθηναϊκής Ριβιέρας μάς οδηγούν στην εκτίμηση ότι η ανοδική πορεία θα συνεχιστεί, με σταθερότητα όμως και προστιθέμενη αξία για όσους επενδύουν σήμερα.
Από ποιες εθνικότητες προέρχεται το μεγαλύτερο μέρος της ζήτησης στην ευρύτερη περιοχή των νοτίων προαστίων;
Η ζήτηση είναι πολυεθνική. Ιδιαίτερα έντονο ενδιαφέρον βλέπουμε από αγοραστές από τη Βόρεια και Κεντρική Ευρώπη, τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Μέση Ανατολή. Τα Νότια Προάστια συνδυάζουν το lifestyle της Μεσογείου με τη δυναμική μιας διεθνούς μητρόπολης, γεγονός που τα καθιστά ελκυστικό προορισμό για αγοραστές από όλο τον κόσμο.

Με βάση τον προγραμματισμό σας θα υπάρξουν και άλλα shops σε περιοχές της Αθήνας και εάν ναι, ποια θα είναι αυτά;
Το νέο μας shop στη Γλυφάδα είναι μόνο η αρχή. Έχουμε ήδη προγραμματίσει τη δημιουργία αντίστοιχων χώρων σε κομβικές περιοχές της Αθήνας, όπως η Κηφισιά και το κέντρο της πόλης. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο εμπειρίας Engel & Völkers που θα αγκαλιάζει ολόκληρη την Αττική, και θα δίνουμε το παρόν εκεί που οι πελάτες μας χρειάζονται τις υπηρεσίες μας. Παράλληλα, σε λίγους μήνες, στα κεντρικά μας γραφεία στον Πύργο Αθηνών εγκαινιάζεται το Engel & Völkers Technology Hub. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που θα λειτουργήσει ως κέντρο καινοτομίας και ψηφιακών λύσεων, με στόχο να ενσωματώνουμε στην ελληνική αγορά τις πιο προηγμένες τεχνολογίες του διεθνούς ομίλου. Μέσα από το Hub, οι συνεργάτες και οι πελάτες μας θα έχουν πρόσβαση σε εργαλεία αιχμής – από συστήματα data analytics και AI, μέχρι εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας για την παρουσίαση ακινήτων.