Beauty Radar: Οι νέες αφίξεις στα μεγάλα πολυκαταστήματα των νοτίων
Athens Riviera Beauty Diaries
Νέες φόρμουλες, ιδιαίτερα brands και προϊόντα που ξεχωρίζουν για τη φιλοσοφία τους: Ένα ρεπορτάζ αγοράς που χαρτογραφεί τα πιο ενδιαφέροντα προϊόντα της εποχής μέσα από τρεις βασικούς σταθμούς ομορφιάς στα νότια προάστια.
- 10/12/2025, 15:34
- Κείμενο: Έφη Ανέστη
- Φωτογραφίες: Έφη Ανέστη
Η ομορφιά στα νότια μοιάζει να έχει αποκτήσει δικό της παλμό. Δεν είναι πια μια απλή εξόρμηση στα μαγαζιά, αλλά μια μικρή χαρτογράφηση τάσεων, ρυθμών και συμπεριφορών. Μια βόλτα που ξεκινά με διάθεση «θα δω απλώς τι νέο υπάρχει» και καταλήγει σε μια ολόκληρη εμπειρία: κόσμο που συγκρίνει υφές, χέρια γεμάτα swatches, μικρές φωνές ενθουσιασμού μπροστά από προϊόντα που μόλις έφτασαν κι ένα χαμόγελο που εμφανίζεται όταν βρίσκεις κάτι που πραγματικά σου ταιριάζει.
Τα μεγάλα πολυκαταστήματα των νοτίων έχουν μετατραπεί σε ζωντανά σημεία αναφοράς, κάτι ανάμεσα σε ritual και αυτοφροντίδα. Σε κάθε διάδρομο καταλαβαίνεις τι ψάχνει ο κόσμος αυτή την εποχή: instant glow, καθαρή περιποίηση, μίνιμαλ make-up, value-for-money επιλογές, αλλά και μικρές πολυτέλειες που αλλάζουν τη διάθεση πριν καν φτάσεις σπίτι.
Με αυτό το σκεπτικό δημιουργήθηκε το Beauty Radar: ένα ρεπορτάζ που παρατηρεί, καταγράφει και ενώνει τις τρεις πιο χαρακτηριστικές στάσεις της περιοχής των νοτίων, η καθεμία με τον δικό της χαρακτήρα και το δικό της mini-universe ομορφιάς.
Στο Sephora της Γλυφάδας το vibe είναι πάντα μισό backstage, μισό pop-up φεστιβάλ ομορφιάς. Swatches παντού, νεανικά giggles, κινητά που δοκιμάζουν φίλτρα πάνω σε blushes και την αίσθηση ότι όλα συμβαίνουν ταυτόχρονα, σα να βρίσκεσαι στο πιο ζωντανό beauty playground της πόλης. Η συλλογή από Sephora Collection εμφανίζεται ανανεωμένη, με καθαρές «τίμιες» υφές, lip oils που έχουν γίνει TikTok classics, foundations που γράφουν άμεσα, κάνοντας τη ρουτίνα αποτελεσματική χωρίς υπερβολές.

Το hype της Rare Beauty συνεχίζεται σαν μικρό κύμα που δεν σταματά ποτέ, τα Soft Pinch Liquid Blushes δοκιμάζονται σε κάθε φως και ηλικία, ενώ τα highlighters περνούν από χέρι σε χέρι μ ένα αυθόρμητο «πάρε αυτό, το έχω και είναι υπέροχο», τη «γυναικεία αλυσίδα» που κάνει το shopping να μοιάζει με παρέα. Και λίγο πιο δίπλα το λατρεμένο Brow Bar της Benefit, που πάντα λειτουργεί σαν ανεπίσημο σημείο συνάντησης. Άνθρωποι που κλείνουν ραντεβού επιτόπου, που θέλουν ένα γρήγορο lift ή ένα brow fix πριν βγουν για καφέ, και προϊόντα όπως το Precisely My Brow παραμένουν σταθερή καθημερινή αξία για σένα που θέλεις φυσικό αλλά δομημένο αποτέλεσμα στα φρύδια σου.

Κι είναι και η εκπληκτική NARS, που φέρνει μια πιο adult-glam ενέργεια στα ράφια, το Orgasm εξακολουθεί να είναι από τις πιο πολυδοκιμασμένες αποχρώσεις ρουζ της ημέρας, ενώ τα light-reflecting foundations συγκεντρώνουν ένα φανατικό κοινό που απαιτεί κάλυψη με διάρκεια, χωρίς να βαραίνει το πρόσωπο. Και μετά έρχονται κι άλλα exclusives brands, αυτά που δημιουργούν μικρές ουρές μόνο και μόνο επειδή ξέρεις ότι θα τα βρεις πρώτα εκεί. Το honey-infused άρωμα μαλλιών της Gisou πλανάται κυριολεκτικά στον διάδρομο. Οι dewy υφές της Glow Recipe τραβούν τα βλέμματα όσων αναζητούν άμεση λάμψη. Fenty, Huda, Tarte, Too Faced στη σειρά, σαν μικρά hotspots που δεν μπορείς να αγνοήσεις.

Και φυσικά, η μοναδική κι αξεπέραστη Sol de Janeiro: αυτή η γλυκιά tropical υπογραφή της, που μοσχομυρίζει από μακριά, τα body mists και οι κρέμες της δημιουργούν πάντα αυτό το ανεξήγητο, αλλά τέλειο «σύννεφο ευτυχίας» που σε κάνει να γυρίσεις να δεις ποιος πέρασε από δίπλα σου. Είναι όλη αυτή η μοναδική ενέργεια μαζί που κάνει το Sephora μαγικό, ένα πολυδιάστατο beauty shop όπου οι τάσεις δεν εμφανίζονται απλώς, αλλά από εδώ ξεκινούν. Αν κάτι, λοιπόν, «βουίζει» στο feed σου, να ξέρεις ότι θα το βρεις εδώ.
Στο Hondos Center της Γλυφάδας η ατμόσφαιρα είναι πιο πολυεπίπεδη και ταυτόχρονα πιο ήρεμη, με μια συνειδητή, ζεστή ενέργεια και κόσμο που ξέρει τι θέλει αλλά δεν αρνείται ποτέ μια πρωτότυπη ανακάλυψη. Εδώ συναντάς όλες τις ηλικίες, από μαθήτριες που δοκιμάζουν το πρώτο τους concealer, μέχρι απαιτητικές και δραστήριες γυναίκες με ξεκάθαρο προσανατολισμό, που κινούνται άμεσα προς τα προϊόντα που τις ενδιαφέρουν. Κι όμως, όσο στοχευμένα κι αν πας, πάντα θα κάνεις μια μικρή παράκαμψη, καθώς σ’ αυτό το Hondos Center θα βρεις τα πάντα. Και το «τα πάντα» εδώ δεν έχει καμία υπερβολή. Τα βερνίκια, για παράδειγμα, απλώνονται σε μια παλέτα που μοιάζει ατελείωτη: gel, ημιμόνιμα, κλασικά, σε όλα τα brands και σε κάθε πιθανή διάθεση. Από ένα σημείο και μετά απλώς χαμογελάς, γιατί δεν ξέρεις ποιο να πρωτοπιάσεις. Κάνοντας μερικά βήματα πιο πέρα, πέφτεις πάνω στα Dr Paw Paw, αυτά τα μικρά polytasking balms που εισχωρούν σε τσάντες, αυτοκίνητα, νεσεσέρ και δουλεύουν στο φουλ. Τα tinted, σε rosy αποχρώσεις, είναι τα πιο δημοφιλή και συχνά τα βλέπεις στα χέρια των it girls που τα δοκιμάζουν ξανά και ξανά. Αμέσως πιο δίπλα, τα Mario Badescu mists έχουν αποκτήσει δικό τους φανατικό κοινό, ένα από αυτά τα «απλά αλλά λατρεμένα» προϊόντα που λειτουργούν σαν μικρό comfort μέσα στην κάθε μέρα, μια γρήγορη αναπνοή φρεσκάδας πριν συνεχίσεις την περιπλάνηση…

Στο μεταξύ, το skincare section του Hondos Center δυναμώνει ακόμη περισσότερο με τη Revox, που έχει γίνει σημείο αναφοράς για όσους θέλουν δραστικά συστατικά χωρίς να ξοδέψουν μια περιουσία. Niacinamide, retinol, peptides, hyaluronic – όλα σε καθαρές, ξεκάθαρες συσκευασίες που αναγνωρίζονται πριν καν πλησιάσεις. Η κίνηση σ’ αυτό το ράφι είναι συνεχής, σχεδόν παλμική, σαν μικρό research lab μέσα στο κατάστημα. Και όσο προχωράς, το μάτι σου τραβάει η πιο pop πλευρά του K-beauty με την Tony Moly: sheet masks, cartoon lip balms και καθαριστικά που μοιάζουν με παιχνίδι, κερδίζοντας αμέσως νεότερες ηλικίες που αγαπούν την παιχνιδιάρικη αισθητική.


Όλα αυτά ενώ γύρω σου ξεδιπλώνεται ο χαρακτηριστικός όγκος προϊόντων του Hondos Center: foundations σε κάθε απόχρωση και υφή, αρώματα που δοκιμάζονται στον καρπό, gift sets που μοιάζουν με μικρές γιορτές, εργαλεία, μάσκες και δεκάδες value-for-money επιλογές. Είναι αυτή η αίσθηση ότι για λίγα λεπτά «χάνομαι», αλλά με τον ωραίο τρόπο, αυτόν που κάνει την περιήγηση από μόνη της ένα μικρό ταξίδι ομορφιάς.
Το Lili Drogerie στη Βούλα είναι από τα μαγαζιά που έχουν γίνει μικρό στέκι της γειτονιάς. Μπαίνεις και βλέπεις κόσμο όλων των ηλικιών: φοιτήτριες που ψάχνουν την επόμενη τάση στο μακιγιάζ, γυναίκες που θέλουν «κάτι απλό, κάτι καλό, κάτι να δουλέψει», μητέρες με λίστα για το σπίτι, αλλά και μεγαλύτερες κυρίες, ακόμη και κυρίους που εμπιστεύονται τις προτάσεις του προσωπικού. Είναι το κατάστημα που μπορείς να περάσεις σχεδόν καθημερινά, γιατί έχει αυτό το μαγικό μείγμα: value-for-money που δεν απογοητεύει ποτέ και μια αίσθηση οικειότητας που δύσκολα βρίσκεις αλλού.

Προχωρώντας στα ράφια, οι σειρές της Velnea γίνονται αμέσως οικείες: προϊόντα για σώμα, μαλλιά και skincare σε σωστές τιμές, με πολλές επιλογές και φόρμουλες που αποδίδουν απλά και καθαρά. Κάποια μέτρα πιο πέρα, το retro vibe της The Balm τραβάει πάντα το βλέμμα: bronzers, highlighters και ρουζ που μοιάζουν με μικρά δώρα, με μια vintage αισθητική που έχει αποκτήσει πιστές φίλες. Ανάμεσα στα colourful displays, τα LLums Cosmetics από Σερβία προσφέρουν τις τάσεις σε προσιτή μορφή: κραγιόν, σκιές και μικρές παλέτες που δοκιμάζονται μπροστά σε καθρέφτες με κορίτσια να ζητούν τη γνώμη η μία της άλλης, δημιουργώντας μικρές στιγμές ομορφιάς που θυμίζουν παλιότερες εποχές, αλλά με σημερινό twist.

Κι είναι και το ανανεωμένο Korean section, που δίνει μια πιο μοντέρνα διάσταση στη ρουτίνα: sheet masks, essences, καθαριστικά, bubble foams και scrub pads που ανανεώνονται συχνά, φέρνοντας αυτό το μικρό thrill της ανακάλυψης κάθε φορά που περνάς. Κι έπειτα έρχεται το σημείο που κάνει το Lili Drogerie να ξεχωρίζει: τα βιολογικά προϊόντα και τα συμπληρώματα ευεξίας. Organic skincare και haircare χωρίς «βαριά» συστατικά, φυτικά blends για ενέργεια, ύπνο ή αποφόρτιση, μικρές herbal λύσεις που απευθύνονται σε πραγματικές ανάγκες της καθημερινής ζωής, ένα μικρό wellness spot μέσα στο κατάστημα, που μαζεύει κόσμο από όλα τα νότια προάστια.

Όλα μαζί δημιουργούν μια αίσθηση απλότητας, προσβασιμότητας και καθημερινής ομορφιάς. Ένα μέρος όπου μπορείς να βρεις κάτι για όλους και λίγο κάτι για τον εαυτό σου. Κι όσο κινείσαι από σημείο σε σημείο, αρχίζεις να βλέπεις ένα μοτίβο. Μικρές συμπεριφορές, μικρές τάσεις, μικρές στιγμές που αποκαλύπτουν τι ψάχνει σήμερα ο κόσμος της ομορφιάς στα νότια. Σχεδόν όλοι αναζητούν προϊόντα με άμεση λάμψη χωρίς layering, καθαρές φόρμουλες με actives που δουλεύουν, value-for-money multitaskers που κάνουν τη ρουτίνα ευκολότερη, αλλά και εκείνες τις «μικρές πολυτέλειες» που ανεβάζουν την καθημερινότητα: από hair perfumes ή αρωματικά body mists, μικρές θεραπευτικές κρέμες, αρωματικά λαδάκια ή ακόμα και ένα σωστά διαλεγμένο gloss που αλλάζει όλο το mood με μία κίνηση. Την ίδια στιγμή παρατηρείς πως τα beauty looks κινούνται προς το soft glam: ανάλαφρα foundation, φυσικά φρύδια και χρώματα που «κάθονται» γλυκά στο πρόσωπο.
Αυτή η τάση έρχεται να συναντήσει και μια άλλη, πιο κοινωνική πραγματικότητα: ο χάρτης της ομορφιάς στα νότια έχει αλλάξει. Τα πολυκαταστήματα δεν λειτουργούν πια μόνο ως retail σημεία, αλλά σαν μικροί χώροι εμπειρίας. Ο κόσμος είναι πιο ενημερωμένος, πιο ενεργός, πιο «εκπαιδευμένος». Ρωτά, συγκρίνει, ζητά εναλλακτικές, κοιτάζει συστατικά, δοκιμάζει και συζητά. Οι ηλικίες αναμειγνύονται: έφηβες που ψάχνουν viral προϊόντα, γυναίκες 30+ και 40+ που ενδιαφέρονται για skincare με στόχο, 50+ που επιλέγουν αυτό που ξέρουν ότι δουλεύει. Μια δημογραφική ποικιλία που δείχνει πόσο ενσωματωμένη είναι πλέον η ομορφιά στην καθημερινότητα των νοτίων.
Και μέσα σ ένα τόσο ζωντανό σκηνικό, οι μικρές σκηνές του beauty ρεπορτάζ φτιάχνουν τις πιο αληθινές εικόνες της ημέρας. Δύο κορίτσια στα Sephora να γελάνε προσπαθώντας να αποφασίσουν ποιο Soft Pinch blush τους ταιριάζει περισσότερο. Μια μαμά και η κόρη της στα Hondos Center να συγκρίνουν βερνίκια, με την κόρη να δείχνει μια έντονη απόχρωση και τη μητέρα να χαμογελάει. Μια κυρία στο skincare desk να ρωτά για «κάτι απλό που να μην την ταλαιπωρεί», ενώ δίπλα της δύο νεαρές συζητούν για retinol και peptides. Και στο Lili Drogerie της Βούλας, ένας κύριος, από αυτούς που δεν βλέπεις συχνά σε beauty spots, να ζητά σαμπουάν για ξηρά μαλλιά, να ακούει προσεκτικά τις επιλογές της υπευθύνου και να φεύγει με μια μικρή σακούλα αλλά και μια μεγάλη ευγένεια στο βλέμμα. Αυτές οι μικρές εικόνες είναι το πραγματικό beauty story της περιοχής: καθημερινό, ανθρώπινο, πολυφωνικό.
Κάπως έτσι, το beauty στα νότια μοιάζει λιγότερο με αγορά και περισσότερο με μια μικρή καθημερινή απόδραση. Από τις έντονες τάσεις του Sephora, μέχρι την πληθωρική ποικιλία του Hondos Center και τη γειτονική, προσιτή οικειότητα του Lili Drogerie, κάθε στάση έχει κάτι διαφορετικό να σου δώσει. Ένα χρώμα, μια υφή, μια εσάνς, μια μίνι ανακάλυψη που μπορεί να αλλάξει λίγο ή, και πολύ, τη διάθεσή σου.
Ίσως αυτό να είναι τελικά το πιο όμορφο κομμάτι: ότι μέσα σε όλα αυτά τα ράφια και τα μικρά «ναι, αυτό μου ταιριάζει», η ομορφιά γίνεται τρόπος σύνδεσης. Με τον εαυτό μας, με την πόλη, με τους ανθρώπους γύρω μας. Κι όταν φεύγεις από κάθε μαγαζί -με σακούλα ή και χωρίς- κουβαλάς μαζί και μια μεγαλύτερη διάθεση: να δοκιμάσεις, να φροντίσεις και την πρόθεση να έχει λίγη παραπάνω γνώση και λάμψη η καθημερινότητά σου.