Γλυφάδα: Παρέμβαση για τον καθαρισμό των γραμμών ζητούν οι ηλεκτροδηγοί του Τραμ – Προειδοποιούν με στάση εργασίας
Σε τροχιά κινητοποιήσεων βρίσκεται το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής, ζητώντας την άμεση κοπή της υψηλής βλάστησης στις γραμμές στο ύψος της Γλυφάδας - Σύμφωνα με τους εργαζόμενους, τα ακούρευτα χόρτα περιορίζουν την ορατότητα στις πεζοδιαβάσεις, με το Σωματείο να προειδοποιεί για στάση εργασίας το αμέσως επόμενο διάστημα εάν δεν ληφθούν μέτρα.
- NouPou.gr
- 23/06/2026 16:48
Με δυναμικές κινητοποιήσεις και προειδοποιητική στάση εργασίας το αμέσως επόμενο διάστημα προειδοποιεί το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής, εξαιτίας της κατάστασης που επικρατεί κατά μήκος του τροχιοδρόμου στα όρια του Δήμου Γλυφάδας.
Σύμφωνα με το Σωματείο, η υψηλή βλάστηση και τα ακούρευτα χόρτα που εκτείνονται σε εκατοντάδες μέτρα πλησίον των γραμμών στην παραλιακή ζώνη, έχουν μειώσει στο μηδέν την ορατότητα των οδηγών στις πεζοδιαβάσεις.
Οι εργαζόμενοι υπογραμμίζουν ότι το πρόβλημα είναι επαναλαμβανόμενο κάθε καλοκαίρι και εξαιρετικά επικίνδυνο, ιδιαίτερα σε μια περίοδο με αυξημένη κίνηση λουομένων και πεζών, ενώ υπενθυμίζουν ότι η ίδια ακριβώς αιτία έχει οδηγήσει στο παρελθόν σε δύο ατυχήματα.
Καταγγέλλοντας απόλυτη αδράνεια παρά τις συνεχείς έγγραφες οχλήσεις και τις νομικές ενέργειες στις οποίες έχουν προβεί, οι ηλεκτροδηγοί ζητούν την άμεση παρέμβαση του Δήμου για τον καθαρισμό της περιοχής.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Για ακόμη μια χρονιά, με την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου, γινόμαστε μάρτυρες της ίδιας εγκληματικής αδιαφορίας. Η κατάσταση κατά μήκος του τροχιοδρόμου στην περιοχή της παραλίας Γλυφάδας και εντός των ορίων του Δήμου Γλυφάδας έχει φτάσει στο απροχώρητο, θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο ανθρώπινες ζωές.
Το πρόβλημα είναι μόνιμο, γνωστό και ορατό: Τα χόρτα και η βλάστηση πλησίον των γραμμών παραμένουν ανεπίτρεπτα ακούρευτα για εκατοντάδες μέτρα. Το αποτέλεσμα; Η ορατότητα των ηλεκτροδηγών στις πεζοδιαβάσεις έχει μειωθεί στο μηδέν.
Σε μια περιοχή με τεράστια κίνηση αυτή την περίοδο λόγω των λουομένων, των πεζών και των επιβατών, η κατάσταση αυτή αποτελεί «ωρολογιακή βόμβα». Υπενθυμίζουμε ότι στο
παρελθόν έχουν ήδη σημειωθεί δύο ατυχήματα στην συγκεκριμένη περιοχή, ακριβώς για τον ίδιο λόγο.
Τι έχουμε κάνει μέχρι σήμερα:
- Επιστολές & Έγγραφα: Έχουμε ενημερώσει επανειλημμένα και εγγράφως τόσο τον Δήμο Γλυφάδας όσο και την Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ.
- Νομικές Ενέργειες: Έχουμε καταθέσει στο παρελθόν μήνυση/καταγγελία κατά παντός υπευθύνου.
Το αποτέλεσμα: Απόλυτη αδράνεια. Οι αρμόδιος Δημος κλείνει τα μάτια μπροστά στον κίνδυνο.
Ως εργαζόμενοι, έχουμε πρωτίστως ηθική και επαγγελματική υποχρέωση να προστατεύσουμε το επιβατικό κοινό, τους πεζούς, τους λουόμενους, αλλά και τους ίδιους τους συναδέλφους μας που καθημερινά οδηγούν με το άγχος ενός επικείμενου ατυχήματος.
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Καλούμε τον Δήμο Γλυφάδας να αναλάβει τις ευθύνες του και να προχωρήσει ΑΜΕΣΑ στο κούρεμα και τον καθαρισμό της βλάστησης πέριξ του τροχιοδρόμου στις περιοχές ευθύνης του.
Σε αντίθετη περίπτωση, το Σωματείο μας προειδοποιεί με προειδοποιητική στάση εργασίας το αμέσως επόμενο διάστημα, ως ύστατο μέσο πίεσης για τη
διασφάλιση της σωματικής ακεραιότητας πολιτών και εργαζομένων.
Η ασφάλεια δεν είναι κόστος, είναι δικαίωμα».