Ηλιούπολη: Βρέθηκε σημείωμα αυτοκτονίας από τις 17χρονες που έπεσαν από την ταράτσα
Η μαρτυρία γειτόνισσας για τις δύο 17χρονες στην Ηλιούπολη και το σημείωμα που επιβεβαιώνει το σενάριο περί αυτοχειρίας.
- NouPou.gr
- 12/05/2026 14:56
Σημείωμα αυτοκτονίας εντοπίστηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, στην Ηλιούπολη, όπου οι δύο 17χρονες βρέθηκαν μαζί στο κενό από την ταράτσα πολυκατοικίας.
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, τα δύο κορίτσια είχαν αφήσει σημείωμα στην οικογένειά τους, γεγονός που ενισχυεί το σενάριο για αυτοχειρία.
Σύμφωνα με μαρτυρίες περιοίκων, οι δύο συμμαθήτριες φαίνεται πως είχαν σχεδιάσει την πράξη τους: Ζήτησαν από τη διαχειρίστρια της πολυκατοικίας τα κλειδιά για την ταράτσα. Η γυναίκα, χωρίς να υποψιαστεί κάτι, τους υπέδειξε το σημείο όπου φυλάσσονται.
«Η φίλη μου της είπε πού είναι τα κλειδιά, εκεί που τα βάζουμε πάντα. Δεν πρόλαβε να κάνει πέντε βήματα και άκουσε το “μπαμ”. Είχαν ήδη πέσει τα παιδιά… Πού να φανταστεί κανείς τον λόγο που τα ήθελαν; […] Δεν μπορούσε να φανταστεί αυτό το τραγικό γεγονός» περιγράφει σοκαρισμένη κάτοικος της γειτονιάς.
Η μία κοπέλα έχασε τη ζωή της από την πτώση ενώ η δεύτερη νοσηλεύεται σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση στο Ασκληπιείο Βούλας.
Το σημείωμα αυτοκτονίας της 17χρονης
Όπως αναφέρει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, στην ταράτσα της πολυκατοικίας βρέθηκε το σακίδιο της μιας ανήλικης, μέσα στο οποίο υπήρχε σημείωμα της ίδιας, στο οποίο εξηγεί τους λόγους της απονενοημένης απόφασής της.