Αριάδνη Διαμαντή: Η δημιουργός του Ariadne Athens αφηγείται τη δική της ιστορία ομορφιάς
Η Αριάδνη Διαμαντή ίδρυσε το Ariadne Athens για να αφηγηθεί μια ιστορία που δεν είχε ειπωθεί αρκετά: την ιστορία της αυθεντικής ελληνικής περιποίησης. Μιλήσαμε μαζί της για το όραμα, τις προκλήσεις και τη σύγχρονη έννοια της πολυτέλειας.
- 14/09/2025, 10:07
- Κείμενο: NouPou.gr
Όλα ξεκίνησαν από ένα κορίτσι στην Κύθνο που μεγάλωσε με τις μυρωδιές της λεβάντας, της ρίγανης και του θυμαριού. Η Αριάδνη Διαμαντή, ιδρύτρια του Ariadne Athens, πίστεψε ότι η ομορφιά δεν είναι μόνο υπόθεση εμφάνισης, αλλά κυρίως μια πράξη σύνδεσης –με τον εαυτό μας, τη φύση, την παράδοση. Και αποφάσισε να το αποδείξει, χτίζοντας ένα premium spa brand που σήμερα έχει παρουσία σε πολυτελή ξενοδοχεία και wellness resorts σε όλο τον κόσμο.
Με φυτικά, ελληνικά συστατικά και signature θεραπείες βασισμένες στη σοφία των προγόνων μας, το Ariadne Athens έγινε κάτι παραπάνω από ένα brand περιποίησης: έγινε μια πολιτισμική αφήγηση –και μια γυναικεία επιχειρηματική διαδρομή που αξίζει να διαβαστεί.

Η ιστορία του Ariadne Athens ξεκινά από την Κύθνο και ένα κορίτσι που μεγάλωσε με τα αρώματα της ελληνικής φύσης. Πότε κατάλαβες ότι αυτό που σε περιβάλλει μπορεί να γίνει κάποτε ο πυρήνας ενός premium brand; Ποια ήταν η στιγμή που έγινε το «κλικ»;
Ήταν κάτι που ωρίμαζε μέσα μου σιωπηλά για χρόνια, χωρίς να το ονομάζω. Αλλά το «κλικ» έγινε όταν βρέθηκα για πρώτη φορά σε ένα μεγάλο ξενοδοχείο στην Ελλάδα και παρατήρησα πως η εμπειρία περιποίησης που προσφερόταν… δεν είχε καμία ελληνικότητα. Ξαφνικά, όλα όσα θεωρούσα φυσικά και αυτονόητα –τα βότανα, οι τελετουργίες, οι μυρωδιές της παιδικής μου ηλικίας– απέκτησαν άλλη βαρύτητα. Εκεί κατάλαβα πως δεν ήθελα απλώς να φτιάξω προϊόντα· ήθελα να πω μια ιστορία που δεν είχε ακουστεί αρκετά. Εκεί οραματίστηκα το brand να κοσμεί τα καλύτερα ξενοδοχεία του κόσμου διαδίδοντας την ιστορία μας και την ελληνική ομορφιά.
Πώς ξεκίνησε αυτό το ταξίδι; Χρειάστηκε να αναζητήσεις προμηθευτές, εργαστήρια… Πώς έφτιαξες το πρώτο σου προϊόν και τι περιείχε;
Ξεκίνησα από το μηδέν – κυριολεκτικά. Έψαξα παραγωγούς που αγαπούν τη γη, εργαστήρια που σέβονται τη φυσικότητα, και το βασικότερο, τη νομοθεσία για την ορθή κυκλοφορία ενός καλλυντικού, σε μια εποχή που το internet ακόμα δεν είχε όλες τις απαντήσεις και έπρεπε να πάρεις ένα εκατομμύριο τηλέφωνα και να περπατήσεις 100 χιλιόμετρα. Το πρώτο μου κυριολεκτικά προϊόν ήταν ένα καλοκαιρινό body balm. Δεν είχε τίποτα περιττό. Μόνο ουσία. Και το έφτιαξα με την αίσθηση πως φροντίζω το δικό μου δέρμα. Το πρώτο επίσημο προϊόν ήταν το Skin Rebirth Miracle Gel με Αλκάνα και Μαστίχα, που όπως λέει και το όνομά του κάνει θαύματα στο δέρμα και δεν είναι τυχαίο που παραμένει bestseller πάνω από μία δεκαετία τώρα.
Ήσουν ανέκαθεν ένα παιδί που ασχολούνταν με την ομορφιά και την περιποίηση ή αυτό ήρθε αργότερα στη ζωή σου;
Η περιποίηση ήταν πάντα μέρος της ζωής μου – όχι με την έννοια του μακιγιάζ ή του καθρέφτη, αλλά σαν πράξη φροντίδας. Θυμάμαι να παρατηρώ τις γυναίκες της οικογένειάς μου να χρησιμοποιούν βότανα, λάδια και απλά φυσικά υλικά για να θρέψουν την επιδερμίδα τους. Μου άρεσε να συμμετέχω, να μαθαίνω, να νιώθω αυτή την τελετουργική πλευρά της ομορφιάς. Για μένα, η ομορφιά είναι το πώς νιώθεις όταν αφιερώνεις χρόνο στον εαυτό σου. Είναι μια πράξη επανασύνδεσης – όχι μόνο με το δέρμα σου, αλλά και με αυτό που είσαι πραγματικά.
Ποια ανάγκη εντόπισες στην αγορά που σε έκανε να πεις «αυτό πρέπει να το κάνω εγώ»; Ουσιαστικά, τι ήταν αυτό που ήθελες να μοιραστείς με τον κόσμο;
Ένιωσα ότι η Ελλάδα απουσίαζε από την παγκόσμια σκηνή περιποίησης στον τομέα των πολυτελών Spa. Είχαμε τόση σοφία, τόσα σπάνια συστατικά, τόσο πλούτο, και παρ’ όλα αυτά, οι εμπειρίες ευεξίας που προσφερόταν στους επισκέπτες –και σε εμάς τους ίδιους– ήταν αποκομμένες από τη ρίζα. Αυτό ήθελα να αλλάξω: να μοιραστώ την ουσία του ελληνικού τρόπου φροντίδας. Κάτι γνήσιο, λειτουργικό, με μνήμη και επιστημονική ισχύ.

Με βάση τη δική σου εμπειρία, πόσο δύσκολο είναι για μια γυναίκα –και μάλιστα για μια νεαρή κοπέλα– να μπει στον κόσμο των επιχειρήσεων;
Δεν είναι εύκολο. Όχι μόνο επειδή είσαι γυναίκα ή νέα, αλλά γιατί κουβαλάς και ένα διαφορετικό όραμα – κάτι που δεν «χωράει» πάντα στα έτοιμα κουτιά. Υπήρξαν φορές που δεν με άκουγαν σοβαρά μέχρι να εμφανιστούν τα πρώτα αποτελέσματα. Αλλά από την άλλη, όταν έχεις πίστη, και όταν μιλάς από μέσα σου, η επιμονή σου γίνεται το πιο δυνατό σου επιχείρημα. Πάντα μου αρέσει να λέω ότι, ευτυχώς, υπάρχουν και εκείνοι οι άνθρωποι που βλέπουν μέσα σου αυτό το όραμα και τη φλόγα – και κάποια στιγμή, αργά ή γρήγορα, σε εμπιστεύονται. Το θέμα είναι να κρατήσεις αυτή τη φλόγα ζωντανή, να μην την αφήσεις να σβήσει.
Πέρα από τις αντικειμενικές δυσκολίες, συνάντησες αμφισβήτηση φέρνοντας στην αγορά προϊόντα που βασίζονται στην «αρχαία σοφία»;
Ναι, και πολλές φορές μάλιστα. Ο όρος «αρχαία σοφία» αντιμετωπίζεται συχνά σαν κάτι ρομαντικό, χωρίς επιστημονικό υπόβαθρο. Κι όμως, εκεί βρίσκεται όλη η αξία: στο να πάρεις αυτή τη σοφία και να την ενισχύσεις με σύγχρονη γνώση. Το στοίχημά μας δεν ήταν να “πουλήσουμε μύθο” – ήταν να φτιάξουμε σύγχρονα, αποτελεσματικά προϊόντα με ελληνική ψυχή και κλινικά αποτελέσματα. Και αυτό, όταν το δει ο άλλος να λειτουργεί, δεν το αμφισβητεί ξανά.
Υπάρχει κάποια στιγμή –ίσως δύσκολη ή ανατρεπτική– που σε διαμόρφωσε ως γυναίκα επιχειρηματία και σε ώθησε να εξελίξεις τη φιλοσοφία του brand;
Νομίζω ήταν στην αρχή, όταν όλα ήταν ανοιχτά και τίποτα σίγουρο. Είχα απορρίψει προτάσεις συνεργασίας γιατί ήξερα ότι θα αλλοίωναν το DNA του brand. Ήταν δύσκολη απόφαση. Αλλά τότε κατάλαβα πως αν δεν προστατεύσεις εσύ το όραμά σου, δεν θα το κάνει κανείς. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, η φιλοσοφία του Ariadne Athens έγινε ακόμη πιο καθαρή: δεν συμβιβαζόμαστε με τίποτα λιγότερο από την αλήθεια μας.

Πότε ένιωσες για πρώτη φορά ότι «τα κατάφερες», ότι μπορείς να πάρεις μια ανάσα έχοντας υλοποιήσει το όραμά σου;
Δεν πιστεύω ιδιαίτερα στη στιγμή του «τα κατάφερα», γιατί κάθε νέο βήμα φέρνει μαζί του και μια νέα πρόκληση. Αλλά υπήρξαν στιγμές που ένιωσα μια βαθιά ικανοποίηση – όχι τόσο γιατί «ξεκουράστηκα», όσο γιατί είδα το όραμά μου να γίνεται πραγματικότητα, να παίρνει σάρκα και οστά σε μέρη που δεν φανταζόμουν. Όπως όταν είδα τα προϊόντα μας να εκπροσωπούν την Ελλάδα σε διεθνείς διακρίσεις ή να χρησιμοποιούνται σε κορυφαία spa του εξωτερικού. Εκεί δεν ένιωσα απλώς ανακούφιση – ένιωσα περηφάνια. Και ένα ήσυχο “συνεχίζουμε”.
Σε μια αγορά που κατακλύζεται από τάσεις «ομορφιάς», πώς κρατάς την ουσία ζωντανή; Τι σημαίνει για εσένα «περιποίηση» πέρα από ένα marketing concept;
Η περιποίηση δεν είναι τάση – είναι σχέση. Είναι εκείνη η στιγμή που δίνεις στον εαυτό σου χώρο και χρόνο να ανασάνει. Δεν προσπαθούμε να ακολουθήσουμε τα trends – δημιουργούμε προϊόντα που έχουν διάρκεια, ουσία και σύνδεση. Για μένα, περιποίηση σημαίνει να αφουγκράζεσαι τις ανάγκες σου και να απαντάς με αγάπη, καθαρότητα και συνέπεια. Αλλά η περιποίηση –όπως την εννοούμε εμείς– δεν σταματά στην αίσθηση. Έχει και αποτέλεσμα. Θέλω οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας να βλέπουν διαφορά: να αισθάνονται καλύτερα, να ακτινοβολούν, να βλέπουν το δέρμα τους να αλλάζει. Αυτό είναι η αληθινή ουσία για εμάς – η σύνδεση ανάμεσα στο μέσα και το έξω.
Πώς θα όριζες εσύ σήμερα την «ελληνική πολυτέλεια», τόσο όσον αφορά την περιποίηση όσο και έναν ολοκληρωμένο τρόπο ζωής; Και γιατί πιστεύεις ότι τώρα είναι η στιγμή να την επαναπροσδιορίσουμε;
Η ελληνική πολυτέλεια είναι κάτι οικείο αλλά ανεπιτήδευτα εκλεπτυσμένο. Είναι το να περπατάς ξυπόλητος στο φως, να μυρίζεις φασκόμηλο στον αέρα, να κάθεσαι με ησυχία και να σε φροντίζουν με κάτι αληθινό. Είναι μια πολυτέλεια της εμπειρίας, όχι της επίδειξης. Και νιώθω ότι τώρα είναι η στιγμή να ξανασυστήσουμε αυτή την εκδοχή της Ελλάδας στον κόσμο – σαν πρόταση ζωής που συνδυάζει απλότητα, αισθητική και βαθιά φροντίδα. Ο κόσμος το έχει ανάγκη. Περισσότερο από ποτέ, χρειαζόμαστε αυθεντικότητα, επαφή με τη φύση, και στιγμές που να έχουν νόημα. Και η Ελλάδα έχει τη δύναμη να τα προσφέρει αυτά απλόχερα – φτάνει να το θυμηθούμε και να το εκφράσουμε με σύγχρονο τρόπο.