FMN: Η διασκεδαστική πλευρά του PR και του Influencing
To agency που μέσα σε δύο χρόνια απέκτησε περισσότερους από 20 εργαζόμενους, 70 πελάτες και, κυρίως, έδωσε χώρο στις ιδέες νέων ανθρώπων σε ένα toxic-free περιβάλλον, είναι το απόλυτο success story.
- 15/07/2025, 11:23
- Κείμενο: Κλέλια Φατούρου
Η ιδέα γεννήθηκε το 2014 από τον Νίκο. Πριν από δύο χρόνια, η FMN αποτελούνταν από δύο μόλις ανθρώπους. Σήμερα, είναι μία ομάδα 25 ατόμων, με τις γυναίκες να είναι συντριπτική πλειοψηφία. Αλλά, κυρίως, είναι νέοι, πράγμα που σημαίνει ότι δίνονται οι ευκαιρίες για προτάσεις και πρωτοβουλίες. Άνθρωποι που βουτάνε για πρώτη φορά στα βαθιά, αλλά και περιπτώσεις εργαζόμενων που κουράστηκαν σε corporate περιβάλλοντα, εκεί όπου η δημιουργικότητα και το fun κλίμα «αργοπεθαίνουν». Στην FMN, έχουν την ελευθερία να εκφράζονται, να δημιουργούν και να προτείνουν χωρίς κανέναν περιορισμό.
«Έχω παίξει μία ζαριά, φέρνοντας τον παλιό μου μπασκετικό εαυτό στο project. Μου αρέσει να κάνω παρέα με νεότερους ανθρώπους που έχουν όρεξη και που δεν είναι μεγάλοι παίκτες (για να μιλήσω με αθλητικούς όρους). Θα βαριόμουν, εξάλλου, με superstars. Μία ομάδα, όμως, χρειάζεται και καλό μάνατζερ, και απολαμβάνω να το κάνω».

Δεν μετράνε οι followers και τα likes
Στόχος είναι η εύρεση νέων ταλέντων και content creators, χωρίς αυτό να μεταφράζεται απαραίτητα σε 5, 10, 20, 100Κ followers. «Είμαι σε μία φάση που πλέον το πιστεύω και το μεταφέρω και στις συζητήσεις μου με πελάτες. Μου έχει τύχει να αποσυρθώ από συνεργασία υψηλών αριθμών εξαιτίας της κακής συμπεριφοράς. Η ευγένεια και ο χώρος που σου δίνεται είναι πολύ σημαντικά συστατικά μίας καλής συνεργασίας. Κάπου διάβασα ότι το coolness είναι το νέο trend. Νομίζω ότι αυτοί που θα αντέξουν στον χρόνο θα είναι όσοι έχουν αποβάλει την τοξικότητα».
Διανύοντας εξάλλου την εποχή του AI, το μεγάλο στοίχημα είναι να συνεχίσει να υπάρχει το content με ανθρώπους, που έχουν κάτι να πουν και εκπροσωπούν τις αξίες που πρεσβεύει και η FMN. Ίσως, γι αυτό επιλέγεται από 70 και πλέον brands, μέσα από το word of mouth, αλλά και από την ίδια της τη δουλειά. Σημασία πλέον έχει περισσότερο η ουσία και λιγότερο η εικόνα.
Τα όνειρα του ιδρυτή της
«Θα ήθελα να μπορώ να κάνω πράγματα μόνο με τον αδερφό μου, αν και είναι δύσκολο, καθώς έχει 3 παιδιά, αλλά αργά ή γρήγορα θα συμβεί. Ονειρεύομαι ένα σπίτι στην Ελαφόνησο να αράζω εκεί με τον κολλητό μου, τον Παναγιώτη, και να βλέπουμε μπάσκετ. Επίσης, θα ήθελα να βρω τον χρόνο να επιστρέψω στο μπάσκετ, ως μάνατζερ ή προπονητής. Τα όνειρά μου πλέον αφορούν την προσωπική μου ευτυχία». Μιλώντας για την FMN, αυτό που θα ήθελε πολύ να συμβεί είναι να δει τους εργαζόμενούς του να παραμένουν στην εταιρία και να αποκτούν ένα ποσοστό. «Είναι ένα όνειρο ζωής για εμένα, γιατί ξέρω πώς είναι το συναίσθημα του να αποκτάς κάτι δικό σου σε νεαρή ηλικία».
Νίκος Μίχαλος: 3 μαθήματα ζωής που πήρε από την FMN
- Είναι ευλογία να κάνεις το χόμπι σου επάγγελμα.
- Πάντα να αφήνεις τους πελάτες να θέλουν περισσότερα.
- Οι ευτυχισμένες στιγμές στη δουλειά φέρνουν και ευτυχισμένες στιγμές στη ζωή.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο περιοδικό “White Paper: The Big Business of the South”, την ειδική έκδοση της NouPou Media για το σήμερα και το αύριο της Αθηναϊκής Ριβιέρας.