Βασίλης Βασιλειάδης και Γιάννης Βελώνιας: Ξαναγράφοντας τους κανόνες της πολυτελούς φιλοξενίας
Οι ιδρυτές της Bill and John εντόπισαν τα κενά στην αγορά της φιλοξενίας και επένδυσαν σε ένα υβριδικό μοντέλο που συνδυάζει την τεχνογνωσία της ξενοδοχειακής εμπειρίας με την ευελιξία της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
- 25/07/2025, 13:53
- Κείμενο: NouPou.gr
Ξεκινώντας από ένα διαμέρισμα στην Αθήνα και φτάνοντας σε πάνω από 400 πολυτελή ακίνητα σε όλη την Ελλάδα, η Bill and John έχει εξελιχθεί σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες διαχείρισης ξενοδοχείων και high-end καταλυμάτων. Ξεκινώντας το 2017, οι ιδρυτές – και ξαδέρφια – Βασίλης Βασιλειάδης και Γιάννης Βελώνιας κατάφεραν να μετατρέψουν ένα προσωπικό εγχείρημα σε έναν ηγέτη στον χώρο της φιλοξενίας. Η εταιρεία ξεχωρίζει για την προσήλωσή της στην ποιότητα της προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, εξασφαλίζοντας κορυφαίες αξιολογήσεις σε όλες τις πλατφόρμες.
Η Bill and John επαναπροσδιορίζει την πολυτελή φιλοξενία στην Ελλάδα, δημιουργώντας εμπειρίες που ξεπερνούν τις προσδοκίες τόσο του leisure όσο και του business ταξιδιώτη. Οι ίδιοι περιγράφουν στο White Paper την εξελικτική πορεία της επιχείρησής τους:
Γ.Β.: Όταν ξεκινήσαμε, ήμασταν οι δύο μας με τον Βασίλη. Και πηγαίναμε σε κάθε άφιξη και αναχώρηση – ακόμη και τα ξημερώματα. Σημείο-«σταθμός» ήταν το 2019, όταν φτάσαμε πλέον να διαχειριζόμαστε 15 καταλύματα και αρχίσαμε να διαπιστώνουμε ότι μας έβρισκαν οι ιδιοκτήτες μόνοι τους, από στόμα σε στόμα, επιθυμώντας να συνεργαστούμε. Ήταν η πρώτη φορά που αρχίσαμε να βλέπουμε την προοπτική εξέλιξης.

Γ.Β.: Παρατηρήσαμε ότι πολλά διαμερίσματα δεν πληρούσαν τα υψηλά πρότυπα ποιότητας που προσφέρουν τα πεντάστερα ξενοδοχεία, ενώ υπήρχαν αδυναμίες στον τρόπο προβολής και προώθησής τους. Εφαρμόσαμε λοιπόν την τεχνογνωσία που είχαμε από την εμπειρία μας στα ξενοδοχεία και φέραμε αυτή την ποιότητα σε μικρότερα καταλύματα, προσφέροντας υπηρεσίες που συνδυάζουν την πολυτέλεια των μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων με τη ζεστασιά και την προσωπική εξυπηρέτηση.
Β.Β.: Στη Bill and John έχουμε καταφέρει να «παντρέψουμε» τα standards της ξενοδοχειακής εμπειρίας με τη βραχυχρόνια μίσθωση. Η ειδοποιός διαφορά είναι ότι αντιμετωπίζουμε όλους τους πελάτες με τον ίδιο τρόπο.
Γ.Β.: Η φιλοσοφία της εταιρείας μας συνοψίζεται στην υπόσχεση που δώσαμε, όταν απασχολήσαμε τον πρώτο μας εργαζόμενο: ότι όσο κι αν μεγαλώσει η εταιρεία, η ποιότητα της εξυπηρέτησης θα παραμείνει άριστη. Η ομάδα είναι το «κλειδί» της επιτυχίας, γι’ αυτό και φροντίζουμε τους ανθρώπους μας, οι οποίοι με τη σειρά τους φροντίζουν τους πελάτες μας. Όταν λοιπόν κάποιος σκέφτεται να ασχοληθεί με το επιχειρείν, πρέπει να επιλέξει κάτι για το οποίο έχει πραγματικό μεράκι και πάθος.
Β.Β.: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα είναι πλέον πόλος έλξης τουριστών όσο και το κέντρο της Αθήνας. Γίνονται μεγάλες και σοβαρές επενδύσεις και θέλουμε να είμαστε ενεργό μέρος της εξέλιξης. Ο επισκέπτης της περιοχής είναι διαφορετικός από αυτόν του κέντρου. Συνήθως έχει επισκεφτεί τη χώρα μας ξανά, γνωρίζει την ιστορία της και έρχεται στη Ριβιέρα για να χαλαρώσει και να χαρεί τον ήλιο, τη θάλασσα και το φαγητό.
Β.Β.: Με τα νέα μας γραφεία στη Γλυφάδα, διασφαλίζουμε ακόμη πιο άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών μας. Η Αθηναϊκή Ριβιέρα είναι και θα είναι από τους βασικούς προορισμούς που στοχεύουμε να επεκταθούμε, καθώς ταιριάζει απόλυτα στο ευρύτερο σχέδιο ανάπτυξής μας σε μεγάλα τουριστικά σημεία της χώρας.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο περιοδικό “White Paper: The Big Business of the South”, την ειδική έκδοση της NouPou Media για το σήμερα και το αύριο της Αθηναϊκής Ριβιέρας.