Jackaroo: Ετοιμάζει άφιξη στη Γλυφάδα στη θέση του Σασμού
Το Jackaroo έρχεται στη Γλυφάδα, στη θέση του Σασμού και του Don’s, φέρνοντας ένα από τα πιο δημοφιλή fried chicken της πόλης στα νότια.
- 11/07/2025, 09:49
- Κείμενο: Γιώργος Λαμπίρης
Οι λεπτομέρειες απομένουν για να ολοκληρωθεί συμφωνία εγκατάστασης του street food concept καταστήματος εστιατορίου Jackaroo στη Γλυφάδα, στη θέση που μέχρι πρότινος βρισκόταν ο «Σασμός» και συστεγαζόταν το street food εστιατόριο «Don’s», δημιούργημα του Ηλία Σκουλά.
Σύμφωνα με πληροφορίες του NouPou, το εστιατόριο κρητικής κουζίνας «Σασμός» του Νίκου Καλλέργη διέκοψε τη λειτουργία του και ήδη αποσύρεται σταδιακά ο εξοπλισμός από το συγκεκριμένο ακίνητο που βρίσκεται στη συμβολή της Γρηγορίου Λαμπράκη 1-3 και Ποσειδώνος. Σε ό,τι αφορά το «Don’s» στο οποίο παρουσιάζονταν οι δημιουργίες του σεφ Ηλία Σκουλά, γνωστού παλαιότερα από το εστιατόριο Food Mafia επίσης στη Γλυφάδα, αναμένεται το επόμενο διάστημα να λειτουργήσει αυτόνομα από τον ίδιο σε άλλο σημείο των Νοτίων Προαστίων.
Jackaroo: Πλάνο ανάπτυξης με νέα καταστήματα
Η Jackaroo, που πλέον ανήκει μετά την εξαγορά της κατά 100% στην όμιλο Vivartia Συμμετοχών, ο οποίος έχει στην ομπρέλα του εταιρείες όπως η γαλακτοβιομηχανία Δέλτα, τα Goody’s και τα Everest, αναπτύσσει τη δραστηριότητά της με νέα καταστήματα, μεταξύ των οποίων θα είναι και αυτό της Γλυφάδας που θα αποτελέσει έναν από τους προσεχείς σταθμούς της διαδρομής.
Πριν από λίγες ημέρες άνοιξε στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου στην Αγία Παρασκευή ένα ακόμα κατάστημα, ενώ στον προγραμματισμό για το φετινό καλοκαίρι εντάχθηκε και η λειτουργία σημείων στην οδό Πανόρμου, δίπλα στον σταθμό του μετρό καθώς και του πρώτου εστιατορίου της αναπτυσσόμενης αλυσίδας στη Θεσσαλονίκη, στη συμβολή των οδών Αγίας Σοφίας και Μητροπόλεως, όπου στεγαζόταν επί 25 χρόνια το ζαχαροπλαστείο της αλυσίδας Τερκενλής.

Η αρχή από τον Πειραιά το 2018
Θυμίζουμε ότι η αρχή έγινε το 2018 από τον Πειραιά, όπου άνοιξε το πρώτο κατάστημα της Jackaroo, από τον ιδρυτή της Μιχάλη Μαντζουράνη. Όταν ξεκίνησε το Jackaroo, το μενού του ήταν πολύ διαφορετικό από αυτό που γνωρίζουμε σήμερα. Η αρχική του ιδέα ήταν να λειτουργήσει ως σαντουιτσάδικο, προσφέροντας εθνικές συνταγές από διάφορες χώρες, συνδυάζοντας παραδοσιακές γεύσεις με πιο σύγχρονες επιλογές.
Στην πορεία όμως τα πράγματα άλλαξαν, όταν προστέθηκε στο μενού το τηγανητό κοτόπουλο. Η ζήτηση γι’ αυτό το προϊόν αποδείχθηκε ιδιαίτερα υψηλή – γεγονός που έγινε ιδιαίτερα αισθητό και από τις ουρές που σχηματίζονται έξω από τα καταστήματα. Σήμερα, το τηγανητό κοτόπουλο καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των συνολικών πωλήσεων της επιχείρησης, ενώ ένα μικρότερο μέρος τους προέρχεται από τα μπέργκερ.
Μιχάλης Μαντζουράνης: Ένας ανήσυχος και δημιουργικός σεφ

O Μιχάλης Μαντζουράνης, ένας άνθρωπος διαρκώς κινητικός στον χώρο της γρήγορης εστίασης, εκτός από τα Jackarοο, είχε παρουσιάσει παλαιότερα ένα ακόμα concept, το μπεργκεράδικο «Μπαρ Μπεε Κιου» στη Φρεατίδα του Πειραιά. Μία κίνηση που επίσης είχε γνωρίσει επιτυχία. Στη συνέχεια, το 2017, αποφάσισε να το πουλήσει στην αλυσίδα ιταλικού φαγητού, L’Artigiano. Ακολούθως ο Μαντζουράνης έκανε καινούργιο ξεκίνημα, ιδρύοντας δική του εταιρεία επεξεργασίας και εμπορίας κρέατος στο Μοσχάτο. Ωστόσο, η διαδρομή δεν σταμάτησε εκεί, καθώς η συνέχεια αναμενόταν ακόμα πιο επιτυχημένη. Έτσι, όταν προχώρησε στη δημιουργία των Jackaroo, πέτυχε να σχηματίζονται ουρές έξω από τα καταστήματά του στον Πειραιά, την Κυψέλη, το Περιστέρι και τον Νέο Κόσμο.
Χαρακτηριστικό της υψηλής δημοφιλίας της είναι το γεγονός ότι η Jackaroo κατάφερε να καταγράψει παγκόσμιο ρεκόρ ημερήσιων παραγγελιών μέσω της Wolt, μεταξύ όλων των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται η πλατφόρμα σήμερα.
Η Jackaroo ξεχώρισε στον χώρο του ελληνικού street food, όχι μόνο λόγω της γεύσης αλλά και της αισθητικής της προσέγγισης. Το brand απευθύνεται ιδιαίτερα στις νεότερες ηλικίες και έχει αποκτήσει φανατικό κοινό. Η επιτυχία της οδήγησε και σε σημαντικές επιχειρηματικές εξελίξεις καθώς στις αρχές του 2025, ο όμιλος Vivartia απέκτησε το 60% της εταιρείας έναντι περίπου 10 εκατομμυρίων ευρώ, με τον Μιχάλη Μαντζουράνη να παραμένει στο τιμόνι της διοίκησης, διατηρώντας το υπόλοιπο 40% των μετοχών.
Μέσα από αυτή την κίνηση, η Vivartia ενίσχυσε περαιτέρω το αποτύπωμά της στο νεανικό κοινό – στόχος που είχε ήδη τεθεί από πέρυσι σε κεντρικό στρατηγικό επίπεδο. Ταυτόχρονα επένδυσε δυναμικά στον τομέα του street food, αλλά και στην καινοτομία, καθώς η Jackaroo αποτελεί μια επιτυχημένη startup στον χώρο της εστίασης, με ιδρυτή έναν, χωρίς αμφιβολία, δημιουργικό και ανήσυχο σεφ.