Έλια Κεντρωτά: Η γυναικεία ηγεσία στο σύγχρονο, πολυτελές hospitality
Πίσω από την επικοινωνιακή ταυτότητα του Four Seasons Astir Palace βρίσκεται η Έλια Κέντρωτά, Director of Communications and Public Relations – μια γυναίκα με σύγχρονη ματιά και δημιουργικότητα.
- 10/07/2025, 16:44
- Κείμενο: NouPou.gr
Το Four Seasons Astir Palace Hotel Athens, συνώνυμο του luxury προορισμού, έχει συνδεθεί με την αναγέννηση της Αθηναϊκής Ριβιέρας, τοποθετώντας την Ελλάδα στον χάρτη των κορυφαίων παγκόσμιων προορισμών. Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της σύγχρονης επικοινωνιακής του εικόνας έχει η Έλια Κεντρωτά, Director of Communications and Public Relations του ξενοδοχείου, η οποία διαθέτει πολυετή πορεία στον χώρο της φιλοξενίας και βαθιά γνώση της διεθνούς αγοράς. Η ίδια ανήκει στη νέα γενιά γυναικών που κατακτούν ηγετικές θέσεις σε έναν απαιτητικό κλάδο, με επαγγελματισμό, ευαισθησία και ξεκάθαρη αντίληψη του τι σημαίνει σύγχρονη φιλοξενία.
Μοιράζεται μαζί μας όλα όσα διαμορφώνουν με συνέπεια την παρουσία του εμβληματικού resort στη διεθνή σκηνή της πολυτελούς φιλοξενίας:
Το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Four Seasons σε σχέση με άλλους πολυτελείς προορισμούς της Μεσογείου είναι η μοναδική τοποθεσία του. Βρίσκεται μισή ώρα από το κέντρο της Αθήνας και τα μεγαλύτερα ιστορικά μνημεία του κόσμου, καθώς και μόλις 20 λεπτά από το αεροδρόμιο, με το οποίο οι περισσότερες χώρες συνδέονται μέσω απευθείας πτήσης. Το πιο εντυπωσιακό, όμως, είναι πως ενώ βρίσκεται εντός της πόλης, σου δίνει την αίσθηση ότι βρίσκεσαι σε νησί.
Επειδή το Four Seasons γνώρισε μεγάλη επιτυχία στην Αθήνα, τα επόμενα μας βήματα είναι η έλευση δύο νέων ξενοδοχείων: στη Μύκονο το 2026 και στο Πόρτο Χέλι το 2027. Στο νησί των ανέμων, θα εγκαινιάσουμε τη νέα ξενοδοχειακή μονάδα τον Ιούνιο του 2026. Το ξενοδοχείο βρίσκεται ανάμεσα στην Άνω Μερά και το Καλό Λιβάδι, σε έναν μοναδικό κόλπο με δική του παραλία και μαρίνα. Θα είναι αρκετά inclusive για τους guests του ξενοδοχείου, δίνοντας τη δυνατότητα να ζήσει κανείς το vibe του νησιού, αλλά και να απομονωθεί και να απολαύσει το impeccable service του Four Seasons.

Η καθημερινή μας πρόκληση είναι να αναδείξουμε τον συνδυασμό ενός πεντάστερου προϊόντος με την αυθεντικότητα του ελληνικού στοιχείου και να το επικοινωνήσουμε με τον σωστό τρόπο προς τα έξω, παγκοσμίως. Το καλό είναι ότι υπάρχει εξωστρέφεια και σε αυτό έχει συμβάλει ουσιαστικά η στήριξη της χώρας, της κυβέρνησης και των τοπικών φορέων.
Είμαστε απόλυτα ευθυγραμμισμένοι με ό,τι σχετίζεται με τη βιωσιμότητα, που καθορίζει τον κλάδο της φιλοξενίας. Συγκεκριμένα για το περιβάλλον, το ξενοδοχείο ακολουθεί μια πολιτική μηδενικής χρήσης πλαστικού, έχει εγκαταστήσει ηλιακά πάνελ και εφαρμόζει κομποστοποίηση, ενισχύοντας τη φιλοσοφία του “zero waste”. Όσον αφορά στην κοινωνική μας προσφορά υποστηρίζουμε και συνεργαζόμαστε με πολλούς τοπικούς φορείς, όπως τα Χωριά SOS, η Σχεδία και ο Σύλλογος Ελπίδα, μέσα από ολοκληρωμένες δράσεις. Όλες αυτές οι πρωτοβουλίες βιωσιμότητας και οι ESG δράσεις του Four Seasons παίζουν καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τον σύγχρονο και απαιτητικό ταξιδιώτη.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο περιοδικό “White Paper: The Big Business of the South”, την ειδική έκδοση της NouPou Media για το σήμερα και το αύριο της Αθηναϊκής Ριβιέρας.