Το NouPou και το vidcast Χωρίς Παπούτσια ενώνουν δυνάμεις για συμπερίληψη με χιούμορ και ουσία
Το NouPou και το vidcast Χωρίς Παπούτσια ενώνουν δυνάμεις σε μια συνεργασία που θέλει να μιλήσει ανοιχτά – και με χιούμορ – για τη διαφορετικότητα, την αποδοχή και όλα όσα μας ενώνουν.
- 20/10/2025, 14:31
- Κείμενο: NouPou.gr
Το NouPou, το #1 media brand για τα Νότια Προάστια και την Αθηναϊκή Ριβιέρα, και το συμπεριληπτικό podcast Χωρίς Παπούτσια ανακοινώνουν ένα “διαφορετικό” partnership που έχει έναν και μόνο στόχο: Να δώσει χώρο και φωνή στη διαφορετικότητα.
Το Χωρίς Παπούτσια, που προβάλλεται στο YouTube και το Spotify, είναι μια εκπομπή αφιερωμένη στη συμπερίληψη. Οι καλεσμένοι – με ή χωρίς αναπηρία – βγάζουν τα παπούτσια τους, αφήνοντας πίσω ρόλους, ταμπέλες και στερεότυπα, για να μιλήσουν ελεύθερα, να μοιραστούν βιώματα, απόψεις και αφηγήσεις.
Μέσα από αυτές τις συζητήσεις, οι δύο – Νότιοι – δημιουργοί του vidcast, Νικόλας Τζαβάρας και Ορέστης Βλάχος, αναδεικνύουν τελικά με χιούμορ, σεβασμό και ενσυναίσθηση τις ιστορίες των καλεσμένων τους, ανακαλύπτοντας όχι απλώς κοινά σημεία επαφής αλλά πεδία αληθινής σύνδεσης.
Η συνεργασία με το NouPou δίνει στο Χωρίς Παπούτσια τη δική του ψηφιακή παρουσία στα κανάλια του επιδραστικότερου media brand της Νότιας Αθήνας: Με ειδικό θεματικό χώρο στο site, που θα φιλοξενεί τα νέα επεισόδια του vidcast, συνεντεύξεις και περιεχόμενο σχετικό με την αναπηρία και τη συμπερίληψη, αλλά και μέσω social media ενεργειών, οι δύο φωνές ουσιαστικά ενώνονται για να μεταδώσουν το ίδιο μήνυμα.
Ταυτόχρονα, για τη NouPou Media, ιδιοκτήτρια εταιρεία των brands NouPou και White Paper, η σύμπραξη με το Χωρίς Παπούτσια σηματοδοτεί ένα ακόμα βήμα στη διαρκή ανάπτυξη περιεχομένου και την ενίσχυση της δράσης προς ακόμη πιο ουσιαστικά κοινωνικά ζητήματα. Μέσα από αυτή τη συνεργασία, η NouPou Media επιχειρεί να αναδείξει τη συμπερίληψη όχι ως “ειδικό θέμα”, αλλά ως αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας (και) στα Νότια Προάστια.