Ποινή φυλάκισης 16 μηνών σε διαχειριστή ιστοσελίδας μετά από προσφυγή του Γιάννη Κωνσταντάτου για συκοφαντική δυσφήμηση
Σε ποινή φυλάκισης 16 μηνών καταδικάστηκε από το Πλημμελειοδικείο Αθηνών ο διαχειριστής τοπικής ιστοσελίδας, μετά από δικαστική προσφυγή του Δημάρχου Ελληνικού - Αργυρούπολης, Γιάννη Κωνσταντάτου.
- NouPou.gr
- 25/06/2026 10:01
Σε ποινή φυλάκισης 16 μηνών καταδικάστηκε από το Πλημμελειοδικείο Αθηνών ο διαχειριστής τοπικής ιστοσελίδας, μετά από δικαστική προσφυγή του Δημάρχου Ελληνικού – Αργυρούπολης, Γιάννη Κωνσταντάτου, για συκοφαντική δυσφήμηση.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του Δημάρχου, η καταδίκη αφορά διαχειριστή νότιας ιστοσελίδας, στον οποίο καταλογίστηκε η δημοσίευση ψευδών και συκοφαντικών δημοσιευμάτων που έπλητταν την προσωπικότητα, το ήθος και τη χρηστή διοίκηση του Δήμου.
Μετά την έκδοση της απόφασης, ο κ. Κωνσταντάτος προανήγγειλε τη συνέχεια των νομικών του ενεργειών, επισημαίνοντας ότι θα ακολουθήσει αγωγή αποζημίωσης.
Παράλληλα, ο Δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης δήλωσε πως προτίθεται να προσφύγει σε όλες τις αρμόδιες Αρχές, ζητώντας να ελεγχθούν οι φάκελοι και οι διαγωνισμοί που έχει αναλάβει στο παρελθόν η εταιρεία του καταδικασθέντος σε αυτοδιοικητικό επίπεδο. Στόχος της πλευράς του Δημάρχου, όπως αναφέρεται, είναι να εντοπιστούν τυχόν άλλα πρόσωπα που συνδέονται με μια οργανωμένη προσπάθεια πολιτικής του εξόντωσης μέσω απειλητικών μηνυμάτων και συκοφαντικών δημοσιευμάτων.
«Συνεχίζουμε να οδηγούμε στη Δικαιοσύνη όσους μας συκοφαντούν, λασπολογούν και προσπαθούν να κατασκευάσουν μια πλαστή εικόνα για εμάς, και να σπιλώσουν το έργο μας», υπογράμμισε στη δήλωσή του ο κ. Κωνσταντάτος, ευχαριστώντας παράλληλα τον δικηγόρο του, Δημήτρη Αβαρκιώτη, για τη διαχείριση της δικαστικής υπόθεσης.