Τόλης Μαρακάκης, Γιάννης Μαρακάκης, Ετιέν Τοπαλιάν: Τρεις επιχειρηματίες, ένα κοινό ένστικτο για επιτυχία
Το Dot Beach Vibes των Ετιέν Τοπαλιάν και αδελφών Μαρακάκη αναβαθμίζει την έννοια της παραλίας σε έναν κόμβο γεύσης, φιλοξενίας και αυθεντικής σύνδεσης με τον επισκέπτη.
- 25/07/2025, 14:22
- Κείμενο: NouPou.gr
Σε μια εποχή όπου η εστίαση απαιτεί αυθεντικότητα, ταυτότητα και συνέπεια, οι Ετιέν Τοπαλιάν, Γιάννης και Τόλης Μαρακάκης έχουν χαράξει τη δική τους ξεχωριστή πορεία. Με επιχειρήσεις που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα της γαστρονομικής και ψυχαγωγικής εμπειρίας, συμβάλλουν στην εξέλιξη της Αθηναϊκής Ριβιέρας σε έναν σύγχρονο προορισμό υψηλών προδιαγραφών, που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις του κοινού.
Στο παραθαλάσσιο Dot Beach Vibes, η ανεμελιά της παραλίας συναντά γεύσεις που αποτελούν από μόνες τους λόγο επίσκεψης. Το όνομα “Dot” δεν είναι τυχαίο: είναι το γεωγραφικό στίγμα της Βούλας, η καρδιά αυτού του πρωτοποριακού εγχειρήματος. Η τριπλέτα της επιτυχίας μιλά για τη δική της ουσιαστική συνεισφορά φιλοξενίας, στην εξελικτική πορεία της Αθηναϊκής Ριβιέρας:
Γ.Μ.: Στο Dot Beach Vibes, οι άνθρωποί μας κάνουν τη διαφορά. Πιστεύουμε βαθιά πως η ανθρώπινη παρουσία και η αυθεντική φιλοξενία είναι αυτά που ξεχωρίζουν, ειδικά όταν το φυσικό περιβάλλον προσφέρει απλόχερα θάλασσα και ουρανό.
Ε.Τ.: Η κουζίνα αποτελεί βασικό κομμάτι στο Dot Beach Vibes. Θέλουμε ο επισκέπτης που έρχεται για μπάνιο, να μείνει μαζί μας και για την εμπειρία του φαγητού. Ο στόχος μας δεν είναι απλώς να καλύψουμε τις ανάγκες της παραλίας, αλλά να προσφέρουμε γεύσεις που θα αποτελούν από μόνες τους λόγο επίσκεψης.

Γ.Μ.: Οι διαφορετικοί χαρακτήρες των μαγαζιών μας αντικατοπτρίζουν την επιθυμία μας για πειραματισμό και δημιουργία. Κάθε χώρος μάς εκφράζει, παρότι έχει το δικό του ξεχωριστό concept και ταυτότητα.
Τ.Μ.: Το βασικό «must» για όποιον θέλει να επενδύσει στην εστίαση είναι η ικανότητα να ευχαριστεί τον κόσμο. Ο πελάτης έχει λόγο όταν επιλέγει να βγει από το σπίτι και να αφιερώσει τον χρόνο και τα χρήματά του. Θέλει να νιώσει άνετα, να συνδέσει τον χώρο, τις γεύσεις και τους ήχους με μια ξεχωριστή εμπειρία.
Ε.Τ.: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς και το επιχειρηματικό περιβάλλον είναι εξαιρετικά απαιτητικό. Υπάρχει καταιγισμός πληροφορίας, αλλά και μια πρωτοφανής αύξηση των τιμών. Αυτό που μπορεί να κρατήσει δυνατή τη σχέση με τον πελάτη είναι η σταθερή ποιότητα.
Τ.Μ.: Πιστεύουμε πολύ στην εξέλιξη της Αθηναϊκής Ριβιέρας, αρκεί να γίνεται με μέτρο, ώστε να μην αλλοιωθούν τα γνήσια χαρακτηριστικά της περιοχής. Αν τα master plans υλοποιηθούν έγκαιρα και όπως έχουν προγραμματιστεί, η νότια Αττική δεν θα θυμίζει σε τίποτα τις κινηματογραφικές εικόνες προηγούμενων δεκαετιών. Ωστόσο, ο κόσμος προχωρά και δική μας ευθύνη είναι να διατηρήσουμε ή και να εντείνουμε τα χαρακτηριστικά αυτού του μικρού παραδείσου στον οποίο ζούμε.
Γ.Μ.: Η σύνδεσή μας με την τοπική κοινότητα των Νοτίων Προαστίων είναι ουσιαστική, παρόλο που οι πελάτες μας δεν προέρχονται αποκλειστικά από την περιοχή. Η εγγύτητα στη θάλασσα και ο ιδιαίτερος χαρακτήρας της ακτογραμμής είναι πηγές έμπνευσης και πρόκληση για εμάς.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο περιοδικό “White Paper: The Big Business of the South”, την ειδική έκδοση της NouPou Media για το σήμερα και το αύριο της Αθηναϊκής Ριβιέρας.