Γλυφάδα: Η La Pasteria κλείνει, έρχεται στη θέση της το Jackaroo
Σε ένα ιδιαίτερα στρατηγικό σημείο, στην καρδιά της εμπορικής ζωής της Γλυφάδας και στη θέση που στεγάζεται το ιταλικό εστιατόριο La Pasteria, ετοιμάζεται να ανοίξει τις πόρτες του το πρώτο κατάστημα Jackaroo στα νότια προάστια.
- 16/12/2025, 15:35
- Κείμενο: Γιώργος Λαμπίρης
Μετά από εκτεταμένη αναζήτηση στην εμπορική πιάτσα της Γλυφάδας, όπου εξετάστηκαν διαφορετικά σημεία για τη λειτουργία του Jackaroo, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του NouPou, το κατάστημα όπου θα εγκατασταθεί το street food brand έχει βρεθεί. Πρόκειται για τον χώρο που φιλοξενεί σήμερα το εστιατόριο La Pasteria στη Γλυφάδα, επί της Πλατείας Βάσως Κατράκη 6, στο κέντρο της πόλης. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το La Pasteria θα κλείσει και θα αντικατασταθεί από το Jackaroo, σηματοδοτώντας μια στρατηγική κίνηση επέκτασης σε μια από τις πιο εμπορικές και τουριστικές περιοχές της Αθήνας.
Η Jackaroo, που ιδρύθηκε από τον Μιχάλη Μαντζουράνη ως μικρή επιχείρηση τηγανητού κοτόπουλου με το πρώτο κατάστημα να βρίσκεται στον Πειραιά, έχει εξελιχθεί σε μία από τις ταχέως αναπτυσσόμενες αλυσίδες street food στην Ελλάδα. Σήμερα διαθέτει εννέα καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τόσο τα εστιατόρια La Pasteria όσο και τα Jackaroo υπάγονται στον όμιλο Vivartia, ο οποίος κατέχει το 60% των Jackaroo και το υπόλοιπο 40% ο ιδρυτής τους, Μιχάλης Μαντζουράνης.
Ο όμιλος Vivartia, ένας από τους μεγαλύτερους στην ελληνική βιομηχανία τροφίμων και εστίασης, διαχειρίζεται εμβληματικά brands όπως Goody’s Burger House, Everest, Flocafe, it’s all Greek Souvlaki, Kuzina, Olympus Plaza Food Parks και αρκετά ακόμα. Το 2024, η Vivartia ανέφερε συνολικό τζίρο 975,4 εκατομμύρια ευρώ, με τον κλάδο εστίασης να συμβάλλει κατά περίπου το 27%. Σημειώνεται ότι η Evergood Α.Ε., θυγατρική του Vivartia που εποπτεύει τον κλάδο εστίασης και την Red Meat Α.Ε. των Jackaroo, κατέγραψε τζίρο 264,97 εκατομμύρια ευρώ το 2024, με καθαρά κέρδη 12,37 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις. Η αύξηση 8% στον τζίρο αποδίδεται στην επέκταση franchise και delivery, με το Jackaroo να συμβάλλει και εκείνo πλέον στις πωλήσεις της Evergood. Επιπλέον, η Evergood, σε συνεργασία με τον όμιλο Γευσίνους του Μανώλη Βαβουράκη στο catering, συμμετέχει ως ένας από τους τέσσερις διεκδικητές στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την εκμετάλλευση της Ακτής Βουλιαγμένης, έχοντας καταθέσει οικονομική προσφορά άνω των 50 εκατ. ευρώ ετησίως.

Η Jackaroo είχε εξετάσει προηγουμένως και το ενδεχόμενο μίσθωσης του χώρου όπου στεγαζόταν το εστιατόριο «Σασμός» στη Γρηγορίου Λαμπράκη 1-3, ωστόσο ο χώρος δεν πληρούσε τις ανάγκες της, γι’ αυτό και στράφηκε στη διερεύνηση άλλων χώρων. Η επιλογή της Πλατείας Βάσως Κατράκη και του σημείου όπου βρίσκεται σήμερα το La Pasteria κρίνεται ιδανική καθότι αποτελεί κεντρική τοποθεσία με σημαντική κίνηση πεζών. Επιπλέον, διαθέτει εγγύτητα σε καταστήματα λιανικής και εύκολη πρόσβαση από το τραμ. Το νέο κατάστημα αναμένεται να ανοίξει τον Μάρτιο του 2026.
Νέα άφιξη από το Jackaroo: La Jacka στον Πειραιά
Παράλληλα, η Jackaroo επεκτείνει το πορτφόλιό της με καινοτόμα concepts. Το La Jacka αποτελεί τη νέα γαστρονομική street food άφιξη στον Πειραιά, φέρνοντας την υπογραφή της ομάδας πίσω από την επιτυχημένη αλυσίδα. Άνοιξε μόλις πριν λίγες ώρες στην οδό Καραΐσκου 117, δίπλα στη στάση μετρό Δημοτικό Θέατρο. Μετά το Krispy με συνταγή τηγανητού κοτόπουλου στην οδό Ευριπίδου 15 κάτω από την Πλατεία Κλαυθμώνος, το La Jacka εστιάζει στο ιταλικό street food με φρέσκα ζυμαρικά (carbonara, amatriciana), trapizzino (τριγωνικά πιτσάκια γεμιστά με ragù ή meatballs), arancini (τηγανητά ρυζοκροκέτες) και τιραμισού σε street εκδοχή (κλασικό, Nutella, φιστίκι). Οι τιμές κυμαίνονται στα 5-9 ευρώ, προσφέροντας επιλογή για γρήγορο γεύμα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη La Jacka (@lajackagr)
H ανάπτυξη του street food με νέα σημεία
Η στρατηγική της Jackaroo αντανακλά την ανάπτυξη του τομέα street food στην Ελλάδα. Την ίδια στιγμή και άλλοι σημαντικοί όμιλοι στον τομέα της γρήγορης εστίασης συνεχίζουν την ανάπτυξή τους. Για παράδειγμα η Food Plus, που διαχειρίζεται στην Ελλάδα τα brands KFC και Taco Bell, κινείται σε τροχιά ανάπτυξης μέσα στο 2025, παρά την συνολικά εύθραυστη εικόνα της εστίασης. Μετά το πρόσφατο άνοιγμα του πρώτου Taco Bell στο Χαλάνδρι, προγραμμάτισε τη λειτουργία και δεύτερου σημείου στην Πανόρμου εντός της τρέχουσας χρονιάς. Με αυτό το κατάστημα η Food Plus ολοκληρώνει τα ανοίγματα Taco Bell για το 2025, ενώ για το 2026 έχει ήδη πλάνο να λειτουργήσουν 2-3 νέα σημεία, αποκλειστικά στην Αθήνα, με στόχο εντός πενταετίας να φτάσει τα 15 καταστήματα.
Την ίδια στιγμή, ο κυπριακός όμιλος PHC Franchised Restaurants, του επιχειρηματία Λύσανδρου Ιωάννου, επενδύει δυναμικά στην ελληνική αγορά, διαχειριζόμενος τα brands Pizza Hut, Burger King, Wagamama και Jamie Oliver Kitchen. Μετά το πρώτο Pizza Hut στο Παγκράτι τον Δεκέμβριο του 2024, η αλυσίδα επεκτάθηκε στα Νότια Προάστια. Στις 17 Νοεμβρίου άνοιξε νέο κατάστημα Pizza Hut στη Νέα Σμύρνη επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου 71, ενώ έως τα μέσα Δεκεμβρίου επρόκειται να ανοίξει ένα ακόμα εστιατόριο Pizza Hut στο Χαλάνδρι, στην Εθνικής Αντιστάσεως 39.
Στον προγραμματισμό τόσο για την Taco Bell που προαναφέραμε όσο και για την Pizza Hut είναι η επέκταση και στη Γλυφάδα το επόμενο διάστημα.