2ο Δημοτικό Σχολείο Βούλας: Ξεκίνησαν οι προετοιμασίες για τον εκσυγχρονισμό δύο αιθουσών της ΣΤ’ Δημοτικού
Ξεκίνησαν οι προετοιμασίες για τον εκσυγχρονισμό δύο αιθουσών της ΣΤ’ Δημοτικού, με στόχο το έργο να παραδοθεί πριν από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
- NouPou.gr
- 24/06/2026 10:46
Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Ιουνίου η πρώτη συνάντηση στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Βούλας, σε συνέχεια σχετικού αιτήματος που είχαν καταθέσει γονείς και εκπαιδευτικοί προς τον Βουλευτή Ανατολικής Αττικής, Μάκη Βορίδη.
Στη συνάντηση έδωσαν το «παρών» η συνεργάτιδα του Βουλευτή, Σταματιάδου-Βαλμαρή , ο Managing Partner της εταιρείας Avakon, Κωνσταντίνος Κιολέογλου, η Διευθύντρια του σχολείου, κα Αχίλλεια Μπαλιάκου, καθώς και μέλη του εκπαιδευτικού προσωπικού και γονείς των μαθητών.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης χαρτογραφήθηκαν αναλυτικά οι ανάγκες του σχολικού συγκροτήματος και καθορίστηκε το πλαίσιο υλοποίησης της πρωτοβουλίας.
Στόχος της συνεργασίας είναι να ολοκληρωθούν άμεσα όλες οι απαιτούμενες εγκρίσεις από τους αρμόδιους φορείς, ώστε οι εργασίες να εκτελεστούν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και οι σύγχρονες, λειτουργικές αίθουσες να παραδοθούν έτοιμες στους μαθητές με το πρώτο κουδούνι του Σεπτεμβρίου.